کافه دوستانه

ساخت وبلاگ



سید علیرضا سجادپور میزان تعلیق موسسه توزیع‌ کننده فیلم‌سینمایی « گشت‌ارشاد » را حدود سه ماه پیش‌بینی کرد.
 
معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی در گفت‌ و گویی ، درباره تعلیق موسسه تصویرگستر پاسارگاد اظهار کرد: این مساله موضوع تازه‌ای نیست و همان زمان که بحث پخش نسخه غیرقانونی « گشت ارشاد » مطرح شد، در خصوص برخورد هم صحبت شد و این موضوع در جلسه کمیته فرهنگی مجلس هم مطرح شده بود.
 
وی افزود: در حال حاضر این موضوع به خاطر پخش « نارنجی‌پوش » توسط این موسسه دوباره مطرح شد که باید توجه داشت تعلیق در حال قطعی‌شدن است و طبق قوانین تا قطعی نشود اجرا نخواهد شد و نباید قراردادهای قبلی موسسه آسیب ببیند، چرا که امکان جابجایی توسط صاحب اثر مشکل است.
 
سجاد‌پور درباره میزان این تعلیق اظهار کرد: اتحادیه ویدئو رسانه در جریان این موضوع قرار دارد و چون بار اول است برخورد محدودتری صورت خواهد گرفت و فکر می‌کنم مجوز این موسسه حدود سه ماه لغو و فعالیت‌هایش متوقف شود.
 
طی هفته‌ گذشته، سوال ملی حمید رسایی نماینده مردم تهران از حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد علت اعطای مجوز پروانه نمایش خانگی فیلم « گشت ارشاد » نیز در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : اخبار سینما, نارنجی‌پوش, گشت ارشاد, نویسنده : matin toop بازدید : 848 تاريخ : جمعه ساعت: 23:43

خبر خوش براي تلويزيون بي‌كيفيت اين روزها
مهران مديري با سريال تازه به رسانه قبلي برمي‌گردد/ سريال تازه كمدي نخواهد بود


سينماي ما- مهران مدیری کارگردانی که آخرین ساخته سریالی اش با عنوان «قهوه تلخ» این شانس را نیافت که به تلویزیون راه یابد و به همین دلیل در شبکه نمایش خانگی توزیع شد، بعد از آن که همکاری اش با برادران آقاگلیان و به پايان‌ رساندن سریال «قهوه تلخ» به بن بست خورد، مذاکراتی را با علی دارابی معاون سیما انجام داده  تا سریالی جدید را در تلویزیون تولید کند و بار دیگر به رسانه ای بازگردد که طی ماههای اخیر خلأ حضور آدمهایی نظیر او را به شدت حس کرده است.

برمبنای اطلاعات ارائه شده در «تماشا»، مدیری برای ساخت سریال جدیدش به سراغ تیم نویسندگان همیشگی اش نرفته و البته ژانر سریالش هم به مانند کارهای سابقش کمدی نیست و درونمایه کلی این کار جدی است. سریال جدید مدیری گویا 40 قسمتی خواهد بود و رفیق همیشگی مدیری یعنی سیامک انصاری در این کار هم حاضر خواهد بود.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : بازگشت مهران مدیری,قهوه تلخ,عکس مهران مدیری,سريال تازه كمدي,سريال تازه,رادیوتابستانه, نویسنده : matin toop بازدید : 862 تاريخ : چهارشنبه ساعت: 20:45



رضا داوود نژاد که چندی پیش دچار پس زدگی خفیف کبد شده بود، گفت: پس از یک هفته که در شیراز زیر نظر دکترهایم بودم، اکنون به تهران بازگشته ام و حالم کاملا خوب است.

این بازیگر سینما و تلویزیون که چند ماه قبل عمل پیوند کبد انجام داده بود درباره پس زدگی کبدش توضیح داد: من باید هر ماه آزمایش داده و نتایج آن را به شیراز بفرستم تا دکتر ها وضعیتم را بررسی کنند. سری آخر که این آزمایش ها را به شیراز فرستادم، دکترهایم در شیراز گفتند که دچار پس زدگی خفیف کبد شده ام و بلافاصله به دستور آن ها تحت مراقبت قرار گرفتم.

وی خاطر نشان کرد: طبق نظر دکترهایم، بالا رفتن آنزیم ها و همچنین پس زدگی خفیف پس از عمل پیوند کبد تا سه سال طبیعی است و به همین دلیل من در این مدت باید کاملا تحت نظر پزشکانم در شیراز باشم. ضمن آنکه آقایان غلامی، کاظمی ، ملک حسینی و نیک اقبال در بیمارستان نمازی شیراز با دقت فراوان وضعیتم را در این سه سال زیر نظر دارند تا با مشکلی مواجه نشوم و انصافا باید بگویم در این مدت که با این دوستان بوده ام، هیچ کوتاهی ندیده ام.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : رضا داوودنژاد, نمونه برداری کبد, وضعیت درمانی,اخبار بازیگران,اخبار رضا داوود نژاد,بیوگرافی رضا داوود نژاد, نویسنده : matin toop بازدید : 869 تاريخ : يکشنبه ساعت: 20:48


راجر مور بازیگر بریتانیایی که چند بار در نقش جیمزباند مامور مخفی ملکه برصحنه سینما ظاهر شده گفته است که در جریان دو ازدواج اول خود از زنانش کتک می خورده است.
راجر مور که امروز ۸۴ سال دارد در جریان برنامه تلویزیونی “مورگانز لایف استوریز” گفت که در ازدواج نخستش با استین دورن وان قهرمان پاتیناژ اوقات خشونت باری را متحمل شده است.

او افزود: استین مرا کتک می زد، به صورتم چنگ می کشید و هرچه را دم دستش بود به سویم پرتاب می کرد. یکبار یک قوری چای نقره را به سویم پرتاب کرد که اگر سرم را کنار نکشیده بودم احتمالا امروز در اینجا حضور نداشتم.
مامور ۰۰۷ خاطرنشان کرد: هر بار به خانه مادرم می رفتم او با دیدن جراحات من وحشت می کرد. استین حتی یک بار که پزشک مشغول مداوای من بودم به سویم حمله کرد و مرا جلوی چشم  دکتر کتک زد.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : بازیگر سرشناس,جیمزباند, راجر مور,کتک می خورد,بیوگرافی راجر مور, نویسنده : matin toop بازدید : 940 تاريخ : سه شنبه ساعت: 19:02


رضا داوود‌نژاد به دلیل عوارض پس‌زدگی کبد دوباره در شیراز تحت نظر قرار گرفت.

این بازیگر که ۱۶ تیر ماه پس از عمل موفقیت‌آمیز پیوند کبد به تهران بازگشته بود، باردیگر زیر نظر دکتر ملک‌حسینی و کاظمی در بیمارستان نمازی شیراز تحت درمان است و هنوز تاریخ بازگشت‌اش به تهران تا معلوم شدن وضعیت درمانی نامشخص است.

داودنژاد به دلیل پیوند کبد، ۱۳ اردیبهشت‌ماه به شیراز منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : رضا داوودنژاد, وضعیت درمانی, پس‌زدگی کبد,عکس رضا داوود نژاد,بیوگرافی داوود نژاد,مصاحبه , نویسنده : matin toop بازدید : 995 تاريخ : شنبه ساعت: 20:29


وقتی برای گپ ‌زدن مقابلش می‌نشینیم، نه چهره‌ای جدی با موهای آشفته مثل موزیسین‌های کلاسیک دارد و نه ژست‌های خیلی از خوانندگان به روز را به خود می‌گیرد و البته نه مانند شخصیت‌هایی که در سریال‌های طنز نقش آن‌ها را ایفا کرده؛ محمدرضا هدایتی مثل خودش است.
اما از ما خبرنگاران موسیقی بعید نیست که وقتی هر روز خبر خواننده شدن یک بازیگر را می‌شنویم، نسبت به همه آن‌ها انتقاد داشته باشیم که، آقای محترم! چرا سرت به کار خودت گرم نیست؟ اما شاید خیلی‌ها پس از شنیدن حرف‌های هدایتی، استدلال‌ها، طرز فکر و لحن غیرادعایی‌اش، حرفشان را پس بگیرند.

او به تازگی یک آلبوم موسیقی با عنوان «ماه می‌خنده» منتشر کرده است و خودش می‌گوید فقط می‌خواهد احساس زیبایی برای مخاطبان به ارمغان بیاورد و این بزرگترین هدفی است که می‌تواند داشته باشد.
آنچه در پی می‌آید، شرح گفت‌وگو با محمدرضا هدایتی است؛ همان کسی که بیشتر با نام «جهانگیر‌شاه» و «طغرل» می‌شناسیمش.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : عکس محمدرضا هدایتی,بیوگرافی محمدرضا هدایتی,آهنگ جدید محمدرضا هدایتی,آلبوم جدید محمدرضا هدایتی,دانلود البوم جدید محمدرضا هدایتی, محمدرضا هدایتی, موزیسین‌ كلاسیك, نویسنده : matin toop بازدید : 1065 تاريخ : جمعه ساعت: 19:18

10سال پیش در چنین روزهایی شایعه‌ای در محافل سینمایی دهان به دهان نقل می‌شد؛ داستان گیتاریست گروه آرین كه با حمایت یك سوپر‌استار ، تجربه سینمایی خود را می‌خواست آغاز كند.

 از تهیه‌كنندگانی می‌گفتند كه از شرط‌گذاری سوپراستار معروف برای دادن نقش اول به گیتاریست جوان آرین عصبانی بودند و حتی قراردادشان را لغو كرده بودند اما سماجت آن سوپراستار جواب داد و آن گیتاریست جوان و خوش‌قیافه راهی سینما شد؛ اتفاقی كه سینمای تجاری ایران هرگز از آن متضرر نشد.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : محمدرضا گلزار ,محمدرضا گلزار كجاست,عکس اتومبیل گلزار,اتومبیل جدیدش در خارج از کشور, نویسنده : matin toop بازدید : 6607 تاريخ : پنجشنبه ساعت: 18:25


این خواننده ۲۴ ساله انگلیسی روز گذشته به همراه همسر ۳۶ ساله اش در لندن دیده شد.ادل خواننده مشهور انگلیسی همیشه سعی کرده است که دوران بارداری اش را از رسانه ها دور نگه دارد اما امروز وی تصمیم گرفت که در انظار عمومی ظاهر شود تا مردم چهره ی جدید وی بعد از ۶ ماه حاملگی را ببینند.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : عکس ادل,بیوگرافی ادل,عکس همسر ادل,همسر ادل, چهره ی جدید ادل, نویسنده : matin toop بازدید : 3335 تاريخ : چهارشنبه ساعت: 19:20


“ماه‌چهره خلیلی” بازیگر نقش “وین سیمپسون” در سریال “کلاه پهلوی” گفت: “سید ضیاءالدین  دری” کارگردان این اثر برای این نقش خواهان فردی مسلط به زبان انگلیس بود، زیرا این سریال در شبکه ی جام جم به زبان اصلی پخش می‌شود و هر شخصیت چه انگلیسی، چه فرانسوی و چه فارسی به زبان خود صحبت می‌کند و آشنایی کامل من به این زبان و همچنین لهجه‌های مختلف انگلیسی به دلیل کار من در تئاتر لندن سبب شد که “سید ضیاءالدین دری” مرا برای این کار برگزیند.

وی افزود: “وین سیمپسون” به عنوان یک دیپلمات سیاسی باید تمام حرکات و رفتار یک دیپلمات را علاوه بر لحنش داشته باشد و من در گذشته نیز روی این نقش‌ها کار کرده‌ بودم و حضور در این سریال و کارکردن با “سید ضیاء‌الدین دری” برای من شانس بسیار بزرگی بود.
بازیگر نقش “وین سیمپسون” اظهار داشت: صحبت‌ها در مورد بازی من در “کلاه پهلوی” از سال ۸۱ و به محض ورود من به ایران انجام شد و در سال ۸۵ و شروع این سریال با سکانس‌های سفارت انگلیس ما به عنوان اولین نفرات جلوی دوربین رفتیم.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : سيد ضياءالدين دری, كلاه پهلوی, ماه‌چهره خليلی,عکس ماه‌چهره خليلی,بیوگرافی ماه‌چهره خليلی, نویسنده : matin toop بازدید : 977 تاريخ : دوشنبه ساعت: 2:44

بیش از یک سال است که از ارتباط جنجالی شکیرا و پیکه بازیکن تیم بارسلونا می گذرد. رابطه ای که مدتی باعث شد پیکه به مسائل حاشیه ای بپردازد و در همان زمان بود که گواردیولا تمام تلاش خود را بکار برد تا بتواند بازیکن تیمش را از این مسائل دور کند.
حالا ماجرای این زوج کمی تغییر کرده و اخبار جدیدی از راه رسیده و بیانگر این موضوع هستند که شکیرا باردار شده است! و این در حالیست که هنوز معلوم نیست سرانجام این رابطه چه می شود زیرا شکیرا 35ساله است و پیکه 25ساله و بعید به نظر میرسد که این رابطه سرانجام خوب و خوشی داشته باشد!

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : شکیرا , باردار شدن شکیرا , حاملگی شکیرا ,فرزند شکیرا و پیکه , شکیرا و جرارد پیکه, فرزند شکیرا , فرزند پیکه , بچه ی شکیرا , پسر شکیرا,دختر شکیرا,بارداری شکیرا , عکس های شکیرا , خانواده شکیرا ,تصاویر شکیرا , شکیرا و همسرش , پیکه و همسرش, نویسنده : matin toop بازدید : 1050 تاريخ : شنبه ساعت: 23:07


«یکی هست» با صدای «مرتضی پاشایی» سر انجام منتشر شد.

پس از سر و صداهای فراوان، آلبوم «یکی هست» با صدای مرتضی پاشایی به صورت همزمان در تهران و شهرستان منتشر شد.آلبومی که خیلی ها اعتقاد دارند با توجه به فضاهای عاشقانه و حسی اش بتواند بازار امسال را به خود اختصاص دهد و از کاندیداهای اصلی معرفی «پدیده سال» بازار موسیقی نیز به حساب می آید.

مرتضی پاشایی را باید آخرین نمونه موج «شادمهر ایسم» پس از حمید عسکری، محسن یگانه، رامین بی باک و … دانست که هر از چندگاهی در بازار موسیقی کشور ظهور می کنند و خودی نشان می دهند. یا ماندگار می شوند و در ادامه روند کاری شان با فاصله گرفتن از سبک و سیاق شادمهر، مهر و امضای خاص خود را پیدا می کنند یا هیچ رقمه مورد توجه قرار نمی گیرند و به مرور محو می شوند.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : آلبوم يكي هست مرتضی پاشایی, سایت موسیقی ما, مرتضی پاشایی, موسیقی پاپ,دانلود البوم مرتضی پاشایی,البوم جدید مرتضی پاشایی,مصاحبه با مرتضی پاشایی, نویسنده : matin toop بازدید : 934 تاريخ : جمعه ساعت: 21:57


مهدی باقربیگی بازیگری که با ایفای نقش نوجوانی بانشاط و پرشر و شور در سریال دیدنی «قصه های مجید» توانسته بود در نوجوانی شهرتی همپای بازیگران بزرگسال عرصه سینما پیدا کند این روزها هم که کارمند سازمان فرهنگی-هنری اصفهان است باز هم بیشتر از نام خودش که مهدی است به نام مجید شناخته می شود. او ازدواج کرده و دارای یک فرزند هم هست.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : بازیگر قصه های مجید, شبکه ایران, قصه های مجید, مهدی باقربیگی,عکس بچه بازیگر قصه های مجید, نویسنده : matin toop بازدید : 1098 تاريخ : جمعه ساعت: 21:53


رضا داوودنژاد بازیگر خوشروی سینما و تلویزیون که به تازگی یک عمل جراحی پیوند کبد را پشت سر گذاشته این روزها در حالی دوران نقاهت پس از بیماری را سپری می کند که تا همین چند هفته پیش یک نبرد تمام عیار با مرگ را پشت سر گذاشت. فارغ از اعضای خانواده داوودنژاد که در جریان مشکل رضا در کنار وی بودند همسر وی غزل بدیعی(خواهر عسل بدیعی) نیز در طی این مدت به مانند یک پرستار در کنار وی حضور داشت بلکه کمک حالی باشد بر اوضاع روحی نابسامان همسر. حالا این زوج جوان بعد از بحرانی که پشت سر گذاشته اند با خوش بینی به آینده می نگرند. رضا داوودنژاد و غزل بدیعی در تازه ترین گفتگویی داشته اند درباره تجربه پشت سر گذاشتن این بحران و البته اوضاع و احوال زندگی شان قبل، حین و بعد از این اتفاق سخن گفته اند. بخشهایی از صحبتهای این زوج را در ادامه می خوانید:

رضا داوودنژاد: جراحی کوچک کردن معده، این مشکلات را برایم به وجود آورد

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : رضا داوود نژاد , رضا داوود نژاد بعد از عمل , رضا داوود نژاد و همسرش , رضا داوود نژاد و همسرش ,بیوگرافی رضا داوود نژاد , عکس های رضا داوود نژاد, رضا داوود نژاد ویکیپدیا , عکس رضا داوود نژاد و همسرش , مصاحبه با رضا داوود نژاد, نویسنده : matin toop بازدید : 1092 تاريخ : پنجشنبه ساعت: 3:24

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : عکس رضا داود نژاد,بیوگرافی رضا داود نژاد,عکس همسر داود نژاد,تاریخ ازدواج رضا داود نژاد, نویسنده : matin toop بازدید : 2560 تاريخ : دوشنبه ساعت: 20:10


«آیینه شمعدون» تازه ترین فیلم بهرام بهرامیان با موضوعی ملتهب و البته جذاب جلوی دوربین می رود.
به گزارش شبکه ایران در حالی که فیلم قبلی بهرام بهرامیان «پریناز» به دلایلی نامعلوم مجوز نمایش ندارد به تازگی مشخص شده بهرامیان برای کار جدیدش «آیینه و شمعدون» هم سراغ یک سوژه ملتهب دیگر رفته است. آن طور که «بانی فیلم» خبر داده فیلمنامه این اثر که توسط احمد رفیع‌زاده نوشته شده است، داستان یک خانواده قجری را روایت می کند که دوست دارند پسر داشته باشند اما دختر به دنیا می‌آورند. آنها دخترشان را برای تغییر جنسیت به فرنگ می‌فرستند. او در بازگشت به ایران درحالی که به نظر می‌رسد به پسر تبدیل شده بنا به تصمیم خانواده‌اش با دختری ازدواج می‌کند.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : تغییر جنسیت, خانواده قجری, رضا عطاران, شبکه ایران,محسن تنابنده, نویسنده : matin toop بازدید : 965 تاريخ : دوشنبه ساعت: 18:17


کیت اربن ، ستاره راک و همسر نیکول کیدمن و نیکی میناژ ، رسما” به عنوان داور فصل جدید برنامه ” امریکن آیدل” معرفی شدند.

روز یکشنبه ، شبکه فاکس در اطلاعیه ای نام این دو خواننده مشهور را به عنوان داوران فصل جدید برنامه امریکن آیدل اعلام کرد .

در این اطلاعیه تکلیف رندی جکسون هم بالاخره مشخص شد و معلوم شد او به فعالیت خود به عنوان داور این برنامه ادامه خواهد داد و به این ترتیب انتشار شایعات و گمانه زنی های مختلف درباره نقش جدید او در این برنامه استعداد یابی ، پایان یافت . رندی جکسون تنها داور این برنامه است که از همان فصل اول و روز اول همراه این برنامه بوده و هیچ وقت این برنامه را ترک نکرده است.

بقيه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : امریکن آیدل, همسر نیکول کیدمن, پرتال آفتاب, کیت اربن,داور جدید, نویسنده : matin toop بازدید : 970 تاريخ : يکشنبه ساعت: 2:04

خبرنامه